مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-05حوادث

بسته خبری پلیس کرمان| از قتل حین منچ بازی تا کشف خودروهای سرقتی و مواد مخدر


در بسته خبری امروز پلیس کرمان خبرهایی از قتل حین منچ بازی، کشف خودرهای سرقتی، کشف مواد مخدر و دستگیری اراذل و اوباش می خوانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرهنگ میرحبیبی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر قتل فردی 40 ساله تبعه افغان در یکی از محله های شهر کرمان، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

قتل حین منچ بازی وی افزود: پس از حضور در صحنه جرم و در تحقیقات اولیه مشخص شد 4 نفر از اتباع افغان در حال بازی منچ بودند که در اثر اختلاف پیش آمده در بازی و درگیری فیزیکی رخ داده، یکی از آنان در اثر وارد شدن ضربات متعدد به نواحی حساس و آسیب پذیر بدن به قتل رسیده است.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: پس از شناسایی هویت قاتل و با توجه به متواری شدن وی اقدامات لازم برای دستگیری این متهم آغاز و در نهایت قاتل در یکی از روستاهای اطراف شهر کرمان دستگیر و پس از اقرار صریح به قتل با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شد.

پایان قدرت نمایی 9 اراذل و اوباش سابقه دار در جیرفت جانشین انتظامی جیرفت از اجرای طرح 2 روزه برخورد با اراذل و اوباش با دستگیری 9 متهم سابقه دار در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس کرمان| از قتل حین منچ بازی تا کشف خودروهای سرقتی و مواد مخدر

بسته خبری پلیس کرمان| از قتل حین منچ بازی تا کشف خودروهای سرقتی و مواد مخدر